Otwarcie Petit Decu…

Długo zbierałam się do rozpoczęcia mojego ‚blogowania’. I stało się. Zaczęłam. Stworzyłam  to miejsce jako połączenie strony www i bloga. Będę tutaj prezentowała swoje prace decu, a że dopiero się rozkręcam i wiele nauki przede mną, to nazwałam swojego bloga Petit Decu – czyli Małe Decu, czyli mój mały decoupage. Niespełna rok temu decoupage stał się moją pasją. Przez ten czas stworzyłam wiele niepowtarzalnych przedmiotów. Pragnę je tutaj pokazywać i w miarę możliwości opowiadać o tym jak powstawały. Jednocześnie chciałabym aby Petit Decu było miejscem w którym  będzie można zobaczyć co tworzę i gdzie potencjalni odbiorcy moich prac będą mogli skontaktować się ze mną.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Otwarcie Petit Decu…

  1. hogis pisze:

    Joasiu… gratuluję ślicznej strony… bardzo miło ogląda się Twoje prace… z przyjemnością będę tu zaglądać i „napatrzać się” do woli… życzę powodzenia w blogo-www-aniu … całuski… pa 🙂

  2. Bridelle pisze:

    Witaj kochana w wielkiej, blogowej rodzinie! Jak zawsze z największą przyjemnością oglądam Twoje prace! Jesteś najlepsza! CMOK!

  3. nanka pisze:

    Joasiu, ucztować wzrokowo na Twojej stronie to wielka przyjemność , a jeszcze większa ucząc się od Ciebie.

  4. Marta pisze:

    Asia pięknie tu u Ciebie 🙂 Będę jedną ze stałych bywalczyń Twojej pięknej stronki 😉 Powodzenia.
    Pozdrawiam. Marta 🙂

  5. renata z pisze:

    przez przypadek sąsiadka pokazała mi tę stronę,niestety nie posiadam zdolności manualnych,jednak lubię podziwiać ładne przedmioty.Szczególnie robione ręcznie.Krytykować nie mam zamiaru,ponieważ kazdy ma inny gust.Albo coś się podoba,albo nie.

Skomentuj

