Wygrałam…

Obiecałam, że napiszę jak rozwinął się mój udział w konkursie „Podróże marzeń”. Życzyłam sobie wygranej i udało się. Zajęłam pierwsze miejsce tym oto kompletem.

Paryż – podróż niezbyt daleka. Byłam we Francji ale jakoś mi było nie po drodze do Paryża. Mam nawet wrażenie, że nie dane mi popatrzeć własnymi oczami na tą metalową wieżę. Przypomina mi się bohaterka „Francuskiego pocałunku” kiedy krążąc ulicami Paryża widziała ją na odbiciu w szybie, ale kiedy się odwracała, żeby ją zobaczyć na własne oczy to ta już znikała. Ale moim marzeniem nie jest Paryż współczesny. Marzy mi się Paryż z końca wieku, poprzedniego. I o ile z pewnością zobaczę na własne oczy wieżę będącą pomnikiem rozwoju myśli i nauki ówczesnych, o tyle spacer po XIX wiecznym Paryżu musi pozostać w sferze marzeń. Chyba, że nauka pójdzie na tyle do przodu, że ludzie za naszego żywota zaczną podróżować w czasie – to dopiero marzenie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Do salonu, Komplety i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Wygrałam…

  1. Yasmine pisze:

    AWSOME!!

  2. Mirabelka pisze:

    Fantastyczny komplet! świetnie skomponowane motywy i reliefy!!!
    Gratuluję!

  3. petitdecu pisze:

    Dziękuję bardzo, miło, że podoba się Wam mój paryski komplecik 🙂

  4. Joanna pisze:

    Prześliczny komplecik, bardzo artystyczny!!!

Skomentuj

