Pochmurno a może smutno…

Za oknem szaro jakoś jak jesienią a nie latem. Otworzyłam rano oczy z nadzieją na dzień milszy od wczorajszego, a pogoda przekonuje od świtu, że nie mam na co liczyć. Nic to. Muszą być i takie dni aby docenić te słoneczne i radosne. Cóż, wczorajszy dzień nie był miły, powiedziałabym nawet, że należy do tych dni, których nie chce się pamiętać. To był taki dzień kiedy ja – ludzioholik zaczynam marzyć o życiu na odludziu, w samotni do której nie docierają wpływy rodzaju ludzkiego.

Nie był to jednak dzień stracony. Powstały wczoraj trzy herbaciarki. Eleganckie, radosne i jaśniutkie.

Zrobiłam też cieplutkie serduszko w serduszka, którego jeszcze nie mogę pokazać z powodu niedopieszczenia. Pracuję nad nim z wielką przyjemnością. A tak prezentują się próby dopieszczenia:

Głaskanie serduszka pewnie zajmie mi jeszcze chwilkę. Będzie ozdabiane dwustronnie a to wymaga podwójnej cierpliwości :).

Mimo braku słoneczka dzisiaj, życzę wszystkim Miłego Dnia!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

