Serduszkowe serduszko…

Dokończyłam serduszko, o którym już Wam wspominałam. Testowany efekt bardzo mnie zadowala, jednak nabrał więcej uroku dopiero po zalakierowaniu. Zaskoczyło mnie to trochę, zakładałam, że transparentny relief będzie najbardziej efektowny taki lekko położony na przedmiocie, ale okazało się, że zatopiony w lakierze prezentuje się wiele ciekawiej.

Ta pierwsza próba transparentnego reliefu zachęca do stosowania. Wydaje mi się jednak, że będzie pasował najbardziej do nowoczesnych motywów kwiatowych. Popróbuję i pokażę Wam co zmajstrowałam. Może następne serduszko?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Serduszkowe serduszko…

  1. Grażyna pisze:

    Ależ głębię ma to serce , mam wrażenie że patrzę na kamienie leżące na dnie morza. Ciekawy , transparentny relief( ile potrzeba warstw lakieru, aby go wtopić w całość?) -jakby wynurzał się z wody… bardzo mi się podoba.

    • petitdecu pisze:

      To serduszko wylakierowane jest lakierem w sprayu, taki efekt osiągnęłam kładąc na relief tylko jedna warstwę lakieru, gdyby było ich więcej relief zatopiłby się i nie było by tego efektu.

Skomentuj

