Bombkowe wyzwanie

Było już chyba wszystko, pudełka, skrzynki, samowar, radio, kuferki… jajka wielkanocne…  ale bombek jeszcze nie ozdabiałam. Miałam na tą zabawę wielką ochotę i żadnego pomysłu. Bombki kojarzą mi się z iskrami, szlachetnymi barwami, przepychem, złotem i brokatem, sztucznym śniegiem i ornamentami. Nic takiego nie chciało mi się w głowie poukładać na plastikowym przedmiocie leżącym przede mną i szepczącym: … no zrób coś w końcu… No i zrobiłam, ale nie jest to wcale bombka z moich skojarzeń, nie lśni brokatem ani złotem. Moje pierwsze zmagania z bombkami zakończyły się tak:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Bombkowe wyzwanie

  1. Алена pisze:

    Спасибо за Ваши идеи! С праздниками!

Skomentuj

