Kolejne bombki

Etap bombkowy w moim ‚małym decou’ trwa nadal. Przedstawiam kolejne choinkowe ozdóbki. Może Wam się spodobają 🙂 i choć pogoda taka sobie, życzę wszystkim miłego dnia.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Kolejne bombki

  1. Salice pisze:

    Jakiego Pani używa preparatu do spękań? Ja kupiłam kiedyś jakiś dwuskładnikowy i do tego złotą porporinę. Wykosztowałam się a spękania w ogóle mi nie wychodziły. Trochę się zniechęciłam ale patrząc na efekty, jakie Pani uzyskała, aż korci, żeby znowu spróbować. A słoiki na przyprawy aż się proszą o ozdobienie.
    Podobno można też w spękania wcierać pokruszony grafit z ołówków?

    Te płaskie banieczki to chyba nie były ze styropianu? Bo tylko takie (i przeźroczyste akrylowe) widziałam na allegro, ale one nie mają takich fajnych „szyjek” na zawieszki…

Skomentuj

