Następne 3 bombki…

Kupiłam sobie metaliczne farbki akrylowe w zupełnie nie moich kolorach: różową i niebieską. Jak zwykle bywa zakup nowych zabawek nierozerwalnie wiąże się z ogromną potrzebą wypróbowania. Skoro u mnie rozwija się teraz faza bombkowa więc oczywiście padło na bombki. Tak powstały bombki niebieska i różowa. Mimo nietypowej dla mnie kolorystyki, zaskakująco lekko przypadły mi do gustu. Dla równowagi zmalowałam klasycznymi brązami i złotem bombkę bardziej w moim stylu – podkład złotego akrylu ‚pociapany’ został bitumem. Zabawa z farbkami metalicznymi przyniosła takie oto efekty:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

