Misiowo-sówkowa bombeczka

Motywy tak śliczne, że nie mogłam się im oprzeć, a skoro zwierzaczki w takich fajnych czapach to trzeba im było nastroszyć futerko. I tak właśnie powstała moja pierwsza bombka ‚3D’. Jestem z niej strasznie zadowolona.

Ze statystyk wynika, że wiele osób odwiedza mojego bloga ale tylko nieliczni goście zostawiają po sobie ślad w komentarzach. Piszcie proszę do mnie. Będę bardzo szczęśliwa mogąc poznać Wasze opinie na temat swoich prac.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Misiowo-sówkowa bombeczka

  1. aleena pisze:

    Witam:)

    Oglądam Twoje prace z zapartym tchem! Podoba mi się dosłownie wszystko: to, jak cieniujesz, dobierasz motywy, kolory… autentycznie, jestem pełna podziwu:) Niesamowicie urzekły mnie reliefy – takie delikatne i precyzyjnie wykonane… cudności!
    Robisz je od szablonu z pastą strukturalną czy konturówką 3d bez szablonu? Przyznam, że ta druga opcja dla mnie byłaby nieosiągalna, ale jeśli to są szablony to może choć na kilka metrów uda mi się zbliżyć do Twojego mistrzostwa:)
    Mogłabyś jeszcze zdradzić, gdzie kupujesz takie malutkie szablony? Szukałam w internecie, ale nigdzie nie znalazłam takich drobiazgów. Podpowiesz jakiś adres sklepu?

    Serdecznie pozdrawiam wzdychając z zazdrością:)
    aleena

    • petitdecu pisze:

      Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Bardzo mnie cieszy, że moje prace wpadły Ci w oko. Co do reliefów – robię je konturówką Talensa, bez szablonu. Jeśli pracuję z szablonami (np białe serduszko z różyczkami, czy serduszko karmelowe) to używam zwykłej szpachli do drewna kupionej w sklepie budowlanym, za każdym razem innej, tej która akurat jest na półce, reliefy kupuję w różnych sklepach internetowych np Craf Studio, A4 papier albo wycinam w folii obrotowym nożykiem swoje własne szablony wg wzorów z netu np serduszko karmelowe, albo rysuję sobie jakieś wymyślone.

      Zapraszam ponownie 🙂

  2. krecica pisze:

    Fantastycznie to futerko wyglada.
    Zdradzisz, czym to robilas?
    Uwielbiam Twoje prace.

  3. jusi pisze:

    witam mam pytanie czy taka zwykła szpachla nada się do bombki 3d bo te pasty śniegowe są strasznie drogie….fładne są Twoje prac podobają mi się zwłaszcza te przetrzenne 3d
    pozdrawiam Justyna

Skomentuj

