Prezencik mikołajkowy

Zmajstrowałam prezencik mikołajkowo-wymiankowy dla Edei, forumowej koleżanki, a że już dotarł i został obejrzany to mogę go Wam wszystkim pokazać.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Do salonu i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Prezencik mikołajkowy

  1. Piękny ten prezent:) Reliefy takie,że aż nie do wiary,że robione przez człowieka,a nie maszynę;p Koronkowa robota. Kłaniam się nisko z podziwem.Pozdrawiam!

  2. krecica pisze:

    Twoje reliefy od dawna zwalaja mnie z nog, podziwiam je na forum Kraina Czarow… ale to juz jest po prostu mistrzostwo swiata! Czy gdzies na forum pisalas, jak reliefujesz? Nigdy nawet nie myslalam, zeby sprobowac, ale jak patrze na Twoje prace to nabieram ochoty.
    Twoje bombki sa przecudowne – zreszta nie tylko one.
    Normalnie nie jestem taka sklonna do ‚ach’ i ‚och’, ale tu naprawde jestem pod ogromnym wrazeniem.

    • petitdecu pisze:

      Wielokrotnie już opowiadałam jak robię reliefy i zawsze wtedy wychwalam konturówkę Talensa. To dzięki niej tak ładnie się prezentują 🙂 Dziękuję jeszcze raz za odwiedzinki. Zaglądaj – zapraszam.

Skomentuj

