Już po świętach…

… ja dopiero pokazuję kartki świąteczne. Tak kartki. Wpadłam po uszy w kartkowanie. Na chwilę od stawiłam na bok decu i sobie scrapuję. Bardzo fajne zajęcie i ciągle mi mało.

Świąteczne karteczki już dawno rozesłane, ale zdjęcia zostały:

I liftownie, bardzo pouczające, wymagające zachodu ale wielce przyjemne:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kartki scrapki, Scrapbooking, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Już po świętach…

  1. Klarysa pisze:

    Bardzo ładne karteczki…widać że dużo pracy w nie wlozyłaś;)

  2. Milena pisze:

    Cudowne karteczki! Podoba mi się ta technika, ale chyba tu – jeszcze bardziej niż w decu – pożądana jest staranność, a mnie jej czasem zwyczajnie brak. Potrzeba zgromadzanie kolejnych narzędzi (a tych jest chyba ogrom) też mnie zniechęca. Dlatego wolę popatrzeć na śliczne karteczki wykonane przez innych. Pozdrawiam.

  3. deco-pasja pisze:

    Piękne karteczki!! Podziwiam :)))

  4. deco-pasja pisze:

    Asia jeszcze raz przyszłam pogapić się na Twoje scrapki. Za co się nie weźmiesz idzie Ci świetnie 🙂 Chciałabym zamówić dla Babci i Dziadka takie karteczki. Czy jest taka możliwość?

    • petitdecu pisze:

      Dziewczyny, dziękuję za przemiłe komentarze.

      Marto, oczywiście, że jest taka możliwość, zgadajmy się na gg albo telefonicznie, a ja zrobię taką jaką będziesz chciała.

Skomentuj

