Kursy obrazkowe

Na prośbę koleżanek poczyniłam kilka kursów obrazkowych. Dotyczą one reliefowania, szablonów i ich cieniowania. Postanowiłam umieścić je na blogu. Stworzyłam dla nich nową stronę na Petitce – KURSY OBRAZKOWE.

Dzisiaj opublikowałam pierwszy – Reliefy wymalowane konturówką. Serdecznie zapraszam – może komuś się przyda 🙂

Pozostałe niebawem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kursy obrazkowe i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Kursy obrazkowe

  1. savannah pisze:

    Swietny kursik, dziekuje, obejrzalam z zainteresowaniem, bede zagladac do Ciebie, bo mozna sie duzo nauczyc…pozdrawiam

  2. savannah pisze:

    Wspaniale pisanki, mnie ta z relifem i roza w brazach przypadla do gustu 🙂

Skomentuj

