Gdzieś te wszystkie przydasie trzeba przechowywać…

Kiedy moje zainteresowanie scrapkowaniem było już poważnie zaawansowane? Kiedy zasypały mnie papierki :D. To był najlepszy moment na zmontowanie sobie skryjek na papierowe przydasie. Tak powstały moje scrapko-szufladki.

Zmajstrowałam sobie 4 takie pudełeczka, ale już są pełne po brzegi. Przydasiowanie jest silniejsze ode mnie a na pewno silniejsze od rozsądku. Czuję, że będę musiała sobie jeszcze ze 4 dorobić, bardzo lubię moje biurko obstawione organizerami pełnymi frajdy i pomysłów. A tak było na początku 🙂

Oczywiście pomagał mi mój nieoceniony M. Strasznie cieszy jak ta druga połowa, rozumie, pomaga i wspiera. Współtworzenie jest kapitalne. Nawet jak już mi te pojemniczki nie będą potrzebne dalej będę wymyślała nowe skryjki, żeby móc sobie z M pomajsterkować.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Kursy obrazkowe, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Gdzieś te wszystkie przydasie trzeba przechowywać…

  1. Są świetne ! Eleganckie. W czym pomogły te zapałki ? A ten przód szufladek to wygląda jak kafelek. Zgadłam czy to coś innego ? A tak ogólnie podziwiam za pomysły ! Inspirujesz się czymś czy „same do głowy przychodzą ” ?

  2. Małgorzata 68 pisze:

    Asiu jestem pod wrażeniem Twojego zamiłowania do majsterkowania. Ja też majsterkuję z mężem tylko my to robimy inaczej. On coś przybija a ja w tym czasie daję mu buziaka przeszkadzaka:)) Jak by mi kazał nawet śrubkę potrzymać to już bym chyba gryzła ze złości hi hi.

  3. hogis pisze:

    Asiula, świetne te Twoje scrapko-szufladki 😉 Patent z zapałkami zamiast kołków jest rewelacyjny… stosuję go i się sprawdza (czasem używam też pociętych patyczków szaszłykowych 🙂
    Jak ja lubię do Ciebie zaglądać :*

Skomentuj

