Dzisiaj bez jaj…

Jakiś czas temu Lucynka pokazała piękne tłoczone serduszko, metodę tą pokazywała już wcześniej Agnieszka Arnold i znaleźć ją można bodajże w lutowym numerze ‚Weny’ z 2010 roku. Zabawa świetna, choć niełatwa. Oczywiście też musiałam popróbować swoich sił i wyszło mi takie serduszko. Masa modelarska, stemple, farba akrylowa, perlen pen, patyna talensa i oczywiście jakiś przedmiot do ozdobienia zapewnią frajdę na kilka godzin. Jeśli jeszcze się w to nie bawiliście – zachęcam, bo warto.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różności i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Dzisiaj bez jaj…

  1. deco-pasja pisze:

    Prześliczne serduszko! Pięknie odbity stempel, piękna kolorystyka!
    Mistrzyni w każdym calu… tylko pozazdrościć takiego talentu 🙂
    Podziwiam Ciebie Asiu. Czego się nie dotkniesz zamieniasz w istne CUDEŃKO! 🙂

    Pozdrawiam
    Marta

  2. kejti pisze:

    świetne serducho! aż nie chce się wierzyć, że takie cudeńko można zrobić własnymi łapkami 🙂 ale bez talentu nie wyszłoby takie piękne!

  3. hogis pisze:

    Widziałam, podziwiałam w trakcie powstawania 🙂 Przepiękny efekt 🙂
    Kiedyś może takie sobie zrobię, ale na razie nie mam stempli…
    Póki co muszę się napatrzeć na Twoje cudo (wciąż mi mało), tak jak wcześniej gapiłam się na cudo Lucynki 🙂

  4. kajka/Żelka pisze:

    Mi też baardzo się takie coś podoba. Nawet chciałam zacząć coś podobnego, tylko nie wiem gdzie takie stemple się kupuje. Zakupiłam w Necie jakieś akrylowe, miekkie to coś i nie nadaje się do tego. :-))) Więcej nie ryzykuję. 😉

  5. joanna pisze:

    Witam. Pierwszy raz jestem u pani i jestem zakochana w pani pracach, wszystko jest takie piekne, że brakuje mi słów. Ja dopiero zaczełam przygodę z decoupage dlatego pani kursy sa dla mnie nieocenione,dziekuje.
    pozdrawiam Joanna

  6. Yvette pisze:

    Piękne! Ja też chcę takie zrobić 🙂

  7. mariazajac pisze:

    Witam,

    kiedy pierwszy raz weszłam na tego bloga – długo nie mogłam wyjść z podziwu.. To co Pani tworzy – to istne dzieła sztuki! Piękne! Nie mogę się powstrzymać, by tu wracać i podziwiać, a nawet inspirować. Polecam tę stronę komu się da – bo warto! Dziękuję za tego bloga.

    MZ

  8. chariji pisze:

    que preciosidad! que delicadeza.

Skomentuj

