Szkatułka urodzinowa

Dzisiaj pokaże szkatułkę z różą, którą zmajstrowałam siostrze na urodziny. Chyba wyszła bo się siostrze podobała. Motywy wszystkie to wydruki, szyldzik z różą wylany werniksem szklącym. Wg mnie efekt bardzo interesujący, jak nic jeszcze coś takiego zmaluję 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Do salonu, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Szkatułka urodzinowa

  1. Pappu pisze:

    cudo moja droga cudo! tak jak zreszta wszystkie inne Twoje prace :*

  2. Pappu pisze:

    cudo cudo cudo, jak zreszta wszystkie inne twoje pracki :*

  3. malgorzata pisze:

    To prawda, szkatułka wyjątkowa, piękny prezent.

  4. hogis pisze:

    Efektowne to wykończenie szyldu lakierem szklącym. Cała szkatułka cudowna 🙂 Dlaczego nie jestem Twoją siostrą 😦 Robiłabyś mi takie piękne prezenty, ach!

  5. ela pisze:

    Nie mogę oderwać oczu od szkatułki!!! Mam pytanko..jak zrobiłaś element róży-wyglada jak z porcelany-wiem,że wernks szklący,ale…mała podpowiedź..plisss albo jakiś kurs obrazkowy:)
    pozdrawiam…podziwiam..
    Ela

    • petitdecu pisze:

      To najzwyklejsze decu po całości. Na owal wycięty z tektury nakleiłam motyw a potem zalakierowałam werniksem szklącym. Żadnych trików tylko dużo werniksu.

      • ela pisze:

        Dziękuję za szybką odpowiedź-zastanawiałam się-bo jest dość wysoki-czy jakąś ,,ramkę” zrobić ,żeby werniks nie spłynął.
        milutkiego dnia życzę

      • petitdecu pisze:

        Nie robię żadnej ramki, wylewam werniks i rozciągam do krawędzi, gdyby zrobić ramkę, to krawędzie owalu byłyby ostre a mają być obłe.

  6. ela pisze:

    dziękuję za wyczerpującą odpowiedź…teraz spróbuję sama zrobić…może sie uda:)))

  7. barper pisze:

    Jestem pod ogromnym wrażeniem Pani prac. Są wyjątkowo ciekawe, starannie zaprojektowane i wykonane. Kursy krok po kroku są rewelacyjne. W odniesieniu do szaktułki interesuje mnie jaką techniką wykonała Pani napisy. Są takie perfekcyjne… wow. Jeżeli nie jest to strzeżone tajemnicą będę bardzo wdzięczna za info.

  8. baśka pisze:

    Dużo dowiedziałam się z Pani strony, które do tej pory były dla mnie tajemnicą, a nie stać mnie na kursy więc dziękuje i też czekam na odpowiedz jaką techniką wykonuje się napisy baśka

    • petitdecu pisze:

      Przepraszam, że odpowiadam tak późno, mam duże zaległości ale to pytanie po prostu mi umknęło. Drukuję napisy na serwetce, na drukarce laserowej, a potem je naklejam na suchy klej i przyprasowuję aby się nie porozciągał, a potem to jak zwykłe decu.

  9. baśka pisze:

    Czy werniks szklący to to samo co lakier szklący, jakiego Pani używa, czy mogłaby mi Pani doradzić jaki mam kupić ( lub jakiego Pani do tej pracy użyła ) nie chciałabym po raz kolejny kupić preparatu , który nie spełnił moich oczekiwań. Teraz dzięki Pani używam reliefów firmy Talensa są rewelacyjne. Dziękuję z góry za doradzenie.

    • petitdecu pisze:

      Używam werniksu szklącego Maimeri. Używałam także żywicy szklącej Stamperia, ale wg mnie łatwiej pracuje się z Maimeri. Najlepiej wypróbować oba i zadecydować wg własnego uznania.

  10. baśka pisze:

    Dziękuję za odp Pozdrawiam

  11. A czy używa Pani pędzla do weniksu szklącego ? Bo te „wylewam” mnie zmyliło 🙂

Skomentuj

