Jak miło kiedy tak ciepło i zielono…


Po wielu latach, w końcu w moim zielonym pokoiku zakwitł porządnie dereń. Ma delikatne, dla mnie wyglądające nieco archaicznie kwiaty. Strasznie mnie ucieszyły dlatego pokaże je dzisiaj.

Nawet jeśli ludzie rozczarowują i sprawiają przykrości to taki zielony duszek daje chwilę wytchnienia i radości.

Zrobiłam na zamówienie koleżanki nowy notes. Trochę mroczny ale taki miał być:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Ogród, Scrapbooking i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Jak miło kiedy tak ciepło i zielono…

  1. Kajka pisze:

    Też chcę derenia, ale jadalnego, w ogrodzie. U nas w Chorwacji rosną na polach. Owoce zbieramy na sok i do nalewek z rakiją. 😉
    Przytulam! Chyba nie ma nikogo kogo nie zabolało.
    Notesik wcale nie mroczny, jest piękny!

  2. Ivonn pisze:

    Notesik może i odrobinkę mroczny…. ale mnie bardzo odpowiada…. bez wahania przygarnęłabym takie cudeńko.
    W mroczności jest…. ahhh zostawię to dla siebie 😉
    Cudny jest i już.

  3. http://koronkowesny.blogspot.com/ pisze:

    To dereń Kousa ?:) Ja mam derenie Białe, które nie mają kwiatów ale mają cudne ubarwienie rozjaśniające mój ogród. Choruję ma dereń Pagodowy – to jest dopiero „coś”:). POzdrawiam serdecznie Ania

Skomentuj

