Takie trochę decu… puszka ubrana w szmatki, koronki i decu.

Zmajstrowałam sobie puszkę na pędzle. Widziałam różne puszki w necie, ale najbardziej do pracy zmotywowały mnie wysokie puszki z wieczkami mojej Karolki. Puszkę obmalowałam farbą w kolorze surówki, wycięłam kawałek materiału idealnie pasujący do wielkości pojemnika. Uprasowałam go , żeby był gładziutki, nakleiłam motywy i dla utrwalenia zaprasowałam przez pergamin. Takie ubranko nakleiłam na puszkę a na koniec ozdobiłam koronkami.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Takie trochę decu… puszka ubrana w szmatki, koronki i decu.

  1. zetk@ pisze:

    Super !! Mój klimat. A czy to tak po prostu naklejone i zaprasowane zwykłe motywy z serwetki ??? Nie utrwala się niczym ?

  2. zetk@ pisze:

    Świetnie 🙂 Skoro przetarłaś szlaki można czynić podobnie 🙂

  3. JOASIA pisze:

    piękne 🙂

  4. jaga pisze:

    Piękna puszeczka.
    Czy napisy to transfer?

  5. JOASIA pisze:

    co do druku na serwetce to odważna jesteś. Ja raz próbowałam ale niestety serwetka została w drukarce 😦

  6. Tamaravvo pisze:

    Люблю такие уютные баночки!

  7. Ivonn pisze:

    Joasiu jak zwykle…. wszystko czego się tkniesz zamieniasz w cudeńko. I pomyśeć, że to tylko puszka jedna z wielu…. Ty potrafiłaś dać jej drugie i piękne życie.

  8. to-colubie.blogspot.com pisze:

    Piękna .bardzo mi się podoba, podziwiam pomysłowość i umiejętności -pozdrawiam serdecznie

  9. Charo Jimenez pisze:

    Que preciosidad! me encanta! te ha quedado divino. Podrías ponernos la lámina por favor? yo comparto muchas más aquí, por si alguna te interesa.
    http://mibauldeldecoupage.blogspot.com/

  10. inka pisze:

    numer jeden wśród puszek !! przepiękna jest ,
    pozdrawiam,Inka

Skomentuj

