Kurs obrazkowy – jak robię moje notesy

Dawno już nie pokazałam nowego kursu. Teraz nadeszła pora na kurs notesowy. Kursik wyszedł przydługi ale chciałam, żeby był dokładny. Jeśli macie ochotę przez niego przebrnąć serdecznie zapraszam tutaj.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kursy obrazkowe, Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Kurs obrazkowy – jak robię moje notesy

  1. Agnieszka pisze:

    Witaj
    Jeszcze go nie obejrzałam, ale wiem że jest super. Powiem tak, kiedyś szukałam kursu na notes …………….
    zajęło mi to prawie tydzień, ale w sumie znalazłam 3.
    Teraz będę miała coś pod ręką.
    A.

  2. Kajka pisze:

    Ale to ciekawe! Nie wiedziałam jak takie coś się robi. Teraz zaciekawiona jestem czy mi by się mogło udać. Ale raczej się za to nie wezmę, bo i tak już nie mam gdzie trzymać moich gartów.

  3. Ania pisze:

    Dziękuję za kurs – jestem zachwycona Twoimi pracami – i blogiem:) Pozdrawiam!

  4. NyuChii pisze:

    To jest genialne, bardzo dziekuję 🙂

Skomentuj

