Różowy notes dla Pauliny.

Zrobiłam następny notes, kolejny różowy co mocno zaskakuje, jeśli zna się moje upodobania kolorystyczne. Zamówienie jednak to zamówienie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Różowy notes dla Pauliny.

  1. Marta pisze:

    Śliczny 🙂 Jak to zwykle u Ciebie bywa 🙂

  2. Lacrima pisze:

    Witam
    Zaglądam tutaj po raz pierwszy.
    Pewnie dlatego że nie mam pojęcia jak poszukiwać blogów innych niż blogger:)
    Prace Pani są obłędne takie cudnie dopracowane .
    Zachwycił mnie ten notes.
    Mam pytanie ile on kosztuje?
    A może chciała by pani się wymienić na którąś z moich prac?
    http://zamotanalacrima.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie Lacrima

Skomentuj

