Wazon dla koleżanki…

Zmajstrowałam dla koleżanki wazon. Przyniosła mi szklany wazonik i poprosiła, żebym coś z nim zrobiła. Wyszedł fajnie, Agnieszce się podoba. Motyw znacie bo to mój ulubiony. Tak się składa, że jak mam coś zrobić na czym mi bardzo zależy to wracam do tych motywów. Nie opuszcza mnie przekonanie, że z tymi różyczkami i ornamentami na pewno mi się uda. W sumie to i do mojego kompletu taki wazon powinnam sobie zrobić :).

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Do salonu, Na szkle i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Wazon dla koleżanki…

  1. OxiGra pisze:

    Tak Asiu, ten motyw to Twój znak rozpoznawczy i nigdy mi się nie znudzi. Prześlicznie wygląda ornament wewnątrz wazonu. Piękna, elegancka całośc.
    Pozdrawiam
    OxiGra

  2. Yvette pisze:

    Wow… Szczena mi opadła…

  3. Babagaga pisze:

    Rewelacyjny ten wazon, ornamenty to też serweka?

  4. Palmette pisze:

    Pięknie wyszedł 🙂 Jest bardzo elegancki.

  5. Alicja pisze:

    cudny, elegancki i czyściutki

  6. Kajka pisze:

    Piękny w swojej prostocie i bardzo elegancki!

  7. Gerda pisze:

    Hmmm…jak to jest, że ten wazonik jest tak błyszczący od wewnątrz i od zewnątrz? Z której strony są naklejane motywy i czym pokryte, że maja połysk szkła czy porcelany? Doprawdy piękna robota 🙂

  8. Jabłonka pisze:

    a jakiego lakieru użyłaś, jeżeli mogę wiedzieć, firma i ilość warstw mnie zaciekawiła

Skomentuj

