Notes dla dziewczynki…

Tym razem notesik dla 11 latki. Nie znam upodobań dziewczynek w tym wieku ale wydaje mi się, że Sarah Key pasuje. Mam nadzieję, że Karolince spodoba się ten słodki komplecik, choć koleżanki zasugerowały mi, że pewnie wolałaby notes z Hannah Montana. Niestety na robienie następnego nie ma już czasu, więc w świat rusza taki zestawik 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Notes dla dziewczynki…

  1. Yvette pisze:

    Zestaw jest cudny i NA PEWNO się spodoba!!!

  2. Milena pisze:

    Jest cudowny! Groszki zawsze mnie rozczulają 🙂 Pozdrawiam serdecznie.

  3. elcia pisze:

    Asiu ,bardzo Ci dziękuje za piękny notes, jestem nim i nie tylko zauroczona.
    Jeszcze raz dzięki i zapraszam do siebie.Elcia

  4. Siostra pisze:

    Ja tez jestem dziewczynka!!! no, dobrze, mam lat 11 razy…yyyy… 😉
    Niewazne! slodziak i ja takiego slodziaka posiadac bym chciala. Ach!

Skomentuj

