Biało-czarne puzdereczko …

W czerwcu gościłam na przemiłym spotkaniu decumaniaczek w Nałęczowie. Było fajowsko. Świetne towarzystwo, wyśmienite nastroje, przepych świetnych pomysłów. Bawiłam się bardzo dobrze, poznałam kilka szałowych kobitek z ogromnym talentem w łapkach. Udało mi się nawet zrobić małe co nie co 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Do salonu, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Biało-czarne puzdereczko …

  1. Piękne..
    Joanno, gdzie można dowiedzieć się o spotkaniach decumaniaczek, nie trafiam na żadne info na ten temat. Po fakcie dowiaduję się z rożnych blogów, że coś takiego miało miejsce :(:(

  2. Milena pisze:

    Śliczne pudełeczko. Ja bym pewnie jeszcze upchała jakiś monogram w środek ornamentu…ale to takie skrzywienie 🙂 Pozdrawiam.

  3. szyndzia pisze:

    Witam.
    Pudełeczko śliczne to serwetka czy papier

  4. Kajka pisze:

    Ja też bym monogram dodała. 🙂 Ale i tak jest piękne!
    p.s. Drukujesz na serwetcę? Nie wcągnie drukarka?

  5. zetk@ pisze:

    Marzy mi się poczynienie takie typu pudełeczka – to chyba nazywa się print-room ? To chyba dość pracochłonne bo jak to zrobić żeby te jasne kolory wyszły ładnie na czarnym tle

Skomentuj

