Po wakacjach…

Wakacyjne podróże już za mną. Wróciłam, jestem, jeszcze nic nie zmalowałam. Dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie. Mam masę zaległości i wszystkie szybko nadrobię, ale teraz zupełnie nie mogę się ogarnąć po wakacyjnej labie. Kręcę się w kółko i myślę jakby tu jeszcze te słodkie chwile troszkę porozciągać w czasie. No… no… nie da się… dziecina jutro do szkoły biegnie więc i ja muszę się pogodzić z tym, że już po wakacjach 🙂

Wakacje w tym roku miałam bardzo przyjemne. Udało mi się pobyć na pięknej greckiej wysepce Zakynthos. Wyjazd uroczy, romantyczny i błogi w towarzystwie mojego Kochańca. Widoki piękne, pogoda cudowna, towarzystwo wyborne. Wyspa maleńka. Przepiękne wybrzeże pocięte malowniczymi zatoczkami.  Słoneczne piaszczyste plaże i cieplutkie turkusowe morze. Stolicą wyspy jest Zanthe – klimatyczna miejscowość z portem, masą knajpek pełnych gwaru, greckiej muzyki i pysznego jedzonka. Wąskie uliczki miasteczka zapraszają na romantyczne, nocne spacery. Na domiar frajdy poznaliśmy tam dwie niesamowite pary. Natalka z Tomkiem i Marzenka z Benkiem byli cudownymi kompanami podczas zwiedzania wyspy i wieczornego opijania udanego dnia 🙂 Kochani gorąco Was pozdrawiamy 🙂 Polecam serdecznie tą wysepkę na letni wypad. Na prawdę można się w niej zakochać – ja się zakochałam…



I to jeszcze wcale nie koniec… Po gorącym – pachnącym  migdałami i winem greckim wypadzie, wróciliśmy do domku by zaraz wylecieć do Afryki. Ale zdjęcia z Egiptu pokaże następnym razem…

Pozdrawiam Was nadal słonecznie…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Po wakacjach…

  1. zetk@ pisze:

    Zazdroszczę Ci Zakyntos – miałam też w planach ale nie wyszło w tym roku. Zdjęć nie musiałaś nawet opisywać – poznałam od razu :0 czekam na Egipt – pochwal się gdzie byłaś 🙂

  2. jaga pisze:

    piękne wspomnienia.
    Ty wyglądasz jak Greczynka

  3. konstancja8 pisze:

    to ja czekam na jakieś cuda przez ciebie zmalowana, a Grecji zazdraszczam, ciągle tęsknię do niej 🙂

  4. Tamaravvo pisze:

    Какая красота! Вид моря просто изумительный! Спасибо за экскурсию.

  5. też w tym roku spędziliśmy urlop na Zakyntos … bylo wspaniale , pozdrawiam , Bajka

Skomentuj

