Dawno mnie nie było i nie zapowiada się abym mogła pojawiać się częściej. Bardzo Was przepraszam, ale obowiązki ważniejsze od przyjemności. Zdjęć wakacyjnych też jeszcze nie przebrałam więc nie pokażę ich jeszcze niestety. Ale co się odwlecze to nie uciecze, jak mawiają.

Dzisiaj pokażę komplet, jaki zmajstrowałam w prezencie dla malusiej Zuzi – córeczki mojej koleżanki i jej mamusi. Nie wiem nawet, czy prezencik się spodobał, ale żyję nadzieją, że tak właśnie się stało.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Dla dzieci, Notesy, Scrapbooking, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „

  1. malgorzata pisze:

    Jakby miały się nie spodobać kuferek na skarby dla Zuzi i notes dla mamy, fajnie dobrane obrazki, koronki, kropeczki i ramka, a wszystko bardzo starannie wykonane. Dla mnie bomba:)

  2. chariji pisze:

    te ha quedado precioso y muy delicado,

  3. Tamaravvo pisze:

    Какая красота!!! Словами не выразить восхощения!!! Браво!

  4. petitdecu pisze:

    Bardzo dziękuję za miłe komentarze 🙂

  5. Gerda pisze:

    I tym razem nie zawiodłam się odwiedzając Cię tutaj, Twoje „dzieła” są wprost cudowne, pełne pasji i gustu – gratulacje!
    Tak, przy okazji, czym i jak pomalowałaś drewniane pudełko, że wygląda na „stareńkie”? A dopełniająca całości koronka, czym jest przyklejona (do pudełka i notesu) – nie widać śladów kleju…?
    Z góry dziękuję za informacje i pozdrawiam.

  6. Szczypta Decou pisze:

    Piękne 😉
    Gratuluję Autorce

  7. petitdecu pisze:

    Dziękuję, że zostawiacie tutaj po sobie ślad. Miło czytać i wiedzieć, że komuś podoba się to co robię.

    Pudełeczko pomalowałam bejcą ‚cappucino’, pobieliłam i zawoskowałam. A koronkę przykleiłam na wikol.

  8. Gerda pisze:

    Dziękuję za odpowiedź. Mogę wiedzieć, jakiej techniki używasz do „pobielenia” drewna?

  9. Zielona pisze:

    Podglądam zawsze i od dawna. Zachwycające prace, i fantastyczny kurs robienia notesu, z którego mam zamiar w najbliższym czasie skorzystać:) Słowem, mistrzyni!!!
    Czy jest wielką tajemnicą skąd wzięłaś grafikę?
    Pozdrawiam

  10. Impresja pisze:

    Przepiękna jest Twoja strona i Twój decoupage. Zaglądam tu dość często już od dłuższego czasu. Zresztą prawie całą rodzinką. Przede wszystkim masz niesamowity zmysł artystyczny i gust, który przemawia przez te wszystkie prace. To niepowtarzalny styl, Twój styl. Bardzo chętnie podpatruje, szczególnie tutoriale, one naprawdę dużo dają. Dziękuję, że dzielisz się wiedzą. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

  11. Impresja pisze:

    To jeszcze raz ja, chciałam się spytać czy mogłabym umieścić na moim „blogostronie” link do Twojej strony. Mój link poprawny w tym komentarzu, jeśli się zgodzisz będę zaszczycona 🙂

  12. Kasia pisze:

    miałam małą zagwostkę, bo nie wiedziałam czym przykleić koronkę do pudełka i szukałam jakichś porad, tak trafiłam do Ciebie 🙂 i bardzo się cieszę! jestem tu pierwszy raz, ale takie wspaniałe rzeczy tworzysz, że grzechem byłoby nie podczytywać Cię 🙂
    pozdrawiam!
    Kasia

  13. mia_cara/eda pisze:

    cudne, pieknie dopracowane 🙂 nie moge sie napatrzec 🙂 chcialabym moc dodac Twoj blog do obserwowanych na moim skromnym, ale nie wiem jak… pozdrawiam (mia_cara)

  14. AniKas pisze:

    To jest cudo!!! PięPkny motyw. Idealne wykonanie! Po prostu bajka!!! Zazdrościmy pomysłów i talentu! 😉

  15. Елена pisze:

    Wasze prace były niesamowite brawo!!!

Skomentuj

