Po długiej przerwie… bombki…

Daaaaawno się nie odzywałam. Bardzo wszystkich przepraszam. Zaległości mam ogromne. Pewnie w końcu to nadrobię, ale teraz w ferworze prac bombkowych to się nie uda zbyt szybko. Nie piszę ale pracuję :). Ciągle coś wyklejam, lakieruję … po jednych bombkach, pomysł na następne, ale niezrealizowany bo już mam coś na szybko do zrobienia.

Dzisiaj na szybko pokazuję bombeczki już zapakowane i oddane, zdążyłam pstryknąć im zdjęcia na szczęście :). Proste wzory ale wydają mi się wdzięczne.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „Po długiej przerwie… bombki…

  1. Milena pisze:

    Śliczne w swej prostocie. Pozdrawiam serdecznie.

  2. Yvette pisze:

    No wreszcie się odezwałaś 🙂 Bombki są cuuuuuuudne 🙂 Co jedna to ładniejsza!

  3. Beata pisze:

    Są śliczne ! I fajnie że wróciłaś – pozdrawiam serdecznie .

    • petitdecu pisze:

      Dzięki 🙂 Nigdzie sobie nie poszłam … ale tak serio, to zarobiona jestem, więc dużo mnie tu nie będzie niestety, ale staram się, żeby mieć Wam co pokazywać 🙂

  4. Hanszka pisze:

    Jako Twoja wierna podglądaczka tęskniłam, oj tęskniłam. Chciałabym jeszcze w tym miejscu podpytać o kładzenie reliefu na obłym kształcie: jak to robisz, że masa się przykleja do zdobionego przedmiotu? Mi zostaje na foili. Może czymś natłuścić?

  5. Beata pisze:

    Prześliczne, każda kolejna ładniejsza, pozdrawiam.

  6. malgorzata pisze:

    Misiek w czapeczce kapitalny, wszystkie bombki dopracowane, błyszczą. Ja to zawsze mam problem z lakierowaniem okrągłych przedmiotów.

  7. Milena pisze:

    Przyszłam jeszcze raz te piękne bombki pooglądać, a Wy coś tu o reliefach na folii? O co chodzi dziewczyny? To chyba technika, o której nie słyszałam ni trochę 🙂
    Jeszcze mam pytanie OT, ponieważ chyba Autorkę tego bloga poznałam na Kaiem’ie, więc może wiecie, co się z nim dzieje? Czy zostało udostępnione tylko wybranym? Pozdrawiam i idę znowu patrzeć na te krągłości w świątecznych ubrankach.

  8. impresja pisze:

    Piękne bombeczki, i co najważniejsze w końcu coś nowego 😉 Proste, ale bardzo gustownie dobrane motywy, nastrojowe. Ja niestety nigdzie nie mogę znaleźć takich bombek „spłaszczonych”, wszędzie tylko zupełnie okrągłe…Może Ty wiesz, gdzie takie można kupić w Internecie? Pozdrawiam.

  9. Beata Szmigiel pisze:

    Wreszcie mogę do Ciebie napisać.Świetne bombki ,cudownie wykonane.Poradź mi czym je lakierujesz ,że tak pięknie się błyszczą.Pozdrawiam
    srokencja

    • petitdecu pisze:

      Dzięki, te były pierwsze w tym sezonie, na lakierni mam kilkanaście czarno-białych moich ulubionych, ale chcę żeby się pięknie błyszczały, więc jeszcze chwilkę :)Lakieruję boną.

      Albo… co tam, pstryknę fotki i pokażę takie, lubiłam czarno-białe pisanki i na bombkach też mi te wzorki pasują 🙂

  10. chariji pisze:

    absolutamente preciosas!

  11. Milena pisze:

    Dziękuję. To pewnie była Kraina Czarów. Boczny pasek mi podpowiedział 🙂 Do tej pory czytałam tylko bieżące posty na blogu, a tu proszę – taka skarbnica wiedzy, że lekturę na najbliższe wolne chwile już mam. Kursiki świetne 🙂 Pozdrawiam.

Skomentuj

