Były kolorowe to teraz czarno-białe…

Tak miło komentujecie moje bombki, że aż się fajnie na serduchu robi. Bardzo Wam dziękuję za pamięć mimo tak długiej przerwy, wiele to dla mnie znaczy.

Czarno-białe bombeczki, które teraz pokazuję, to klimaty moich tegorocznych pisanek, ale wydaje mi się, że na bombkach prezentują się jeszcze fajniej. Mam jeszcze kilka w planie i kilka medalionów w podobnym stylu już popełniłam, ale to następnym razem. Bombki są nieduże, 10 cm, plastikowe, na białym akrylu wydruki obmalowane czarną farba akrylową i na koniec lakier. No właśnie. Lakieru im jeszcze potrzeba kilka warstw. Niestety tak jak zaczęłam je wyklejać pod koniec października nadal nie mam czasu ich wyszlifować i wylakierować na szkiełko. Mam jeszcze kilka obiecanych bombek do zrobienia, a po nich już zostaje mi tylko frajda i wtedy je wygłaszczę jak należy. Nie mogłam się powstrzymać i się pochwalę mimo, że takie nieskończone 🙂

Mam nadzieję, że się Wam spodobają 🙂 Pozdrawiam Was cieplutko…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Były kolorowe to teraz czarno-białe…

  1. bligu pisze:

    Są pięknie nietypowe 😉

  2. zetk@ pisze:

    Cudowne!!!! potrzebuję chyba kursu na print – room 🙂

  3. impresja pisze:

    Asiu, przepiękne są…bajkowe wręcz. Nie umiem jeszcze tej techniki, czy czarny kolor nakładasz przed, czy po nałożeniu motywu?

  4. decomarrys pisze:

    Śliczne!!!
    Gdzie możne znaleść takie wydruki, jeśli to nie tajemnica?

  5. Dorota pisze:

    Witam
    Czy można prosić o kurs na wykonanie tych bombek i kolorowych też? Proooooszę. Są piękne
    Pozdrawiam, Dorota

    • petitdecu pisze:

      Witam, bardzo się cieszę, że bombki się podobają. Nie planuję kursu obrazkowego bombkowego. To najzwyklejsze oklejanie i lakierowanie. Nie miałabym tutaj nic do dodania, poza tym co już wielokrotnie pojawiało się w necie: plastikowa bombka, podkład z farby akrylowej, nakleić motyw i polakierować, a w przypadku czarno-białych przed lakierowaniem obmalować motyw czarną farbą. Tutaj nie ma żadnej tajemnicy. Pozdrawiam i zachęcam do prób, to świetna zabawa.

  6. Ewa pisze:

    Świetne. Może i oklejanie najzwyklejsze, ale umiejętność wyszukania elementów do wydruku jak też projekt użycia ich to w Twoim wykonaniu mistrzostwo. Gratuluję.

Skomentuj

