Bombkuję sobie dalej…

Witajcie po przerwie. Ale tylko w blogowaniu. Bombkuję bez przerwy 🙂 i wyjątkowo mi to pasuje w tym roku. Skręciłam sobie nogę więc na siedząco mi teraz najwygodniej, to i bombek popełnię w związku z tym jeszcze kilka na pewno 🙂 Nie rozpisuję się na ich temat bo i co tu pisać o bombkach. Wrzucam trzy niepokazywane jeszcze ozdóbki.Resztę pokażę następnym razem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Bombkuję sobie dalej…

  1. Marta pisze:

    Prześliczne!!!! Wszystkie bez wyjątku mi się podobają. Baaardzo 🙂

  2. Milena pisze:

    Twoje bombki należą do jednych z moich ulubionych, które oglądam na blogach – zawsze pomysłowe i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam.

  3. Ewa pisze:

    Śliczne, mistrzowskie decu.

  4. konstancja8 pisze:

    Twoje bombki to ja mogłabym bez końca ogladać

  5. Renata pisze:

    Same cudeńka . Pozdrawiam .

Skomentuj

