Bardziej tradycyjnie…

W tym roku majstrowanie bombek sprawia mi wyjątkowo dużo radości. Wycinanie drobnych motywów albo czasochłonne klejenie po całości, świetnie odciąga myśli od zmartwień. Kolorowe ozdóbki przenoszą na chwilę w magiczny, świąteczny świat.

Dwie ostatnie zmajstrowane na spółkę z Anią, decu koleżanką. Ona pięknie okleiła a ja pomazałam konturówką i popatynowałam 🙂

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za ciepłe komentarze. Resztę bombek pokażę następnym razem. Kolejne czekają na lakierek.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Bardziej tradycyjnie…

  1. JOASIA pisze:

    pomazałam kontórówką , dobre 🙂 ha ha ha 🙂 chcialabym tak mazać

  2. decomarrys pisze:

    Co jedna to ładniejsza 🙂

  3. katesz pisze:

    Dokładnie, ja też chciałabym tak mazać 😉 Takie bombki podobają mi się najbardziej 🙂

  4. Yvette pisze:

    Ach te Twoje reliefy… Coś niesamowitego!!!

  5. malgorzata pisze:

    A ja cały czas jestem pod wrażeniem Twoich reliefów, choinka z takimi bombkami będzie pięknie wyglądać.

  6. Milena pisze:

    Cudowne!!! Ta druga, z patynowaymi na zielono reliefami – ach! ach! Powiedz jeszcze, jak zrobić takie fajne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie. Twoje bombki są wyjątkowe.

  7. Milena pisze:

    „patynowanymi” winno być. To z wrażenia 🙂

  8. Beata Szmigiel pisze:

    Jakie one są piękne!Proszę Cię o tutorial jak je zrobiłaś,te reliefy są fantastyczne.Gdy obejrzałam Twoje bombki to wstyd mi pokazać swoje.Muszę się jeszcze dużo uczyć.
    pozdrawiam zazdrośnie Beata

  9. impresja pisze:

    Nadal jestem zakochana w Twoich bombkach…ja niestety jeszcze nie zmajstrowałam żadnej… Twoje są nieziemską inspiracją 🙂 Czy te wszystkie bombeczki to na prezenty, czy powiesisz na swojej choince? Chętnie zobaczyłabym choinkę obraną w same takie cudeńka 🙂

  10. petitdecu pisze:

    Bardzo Wam dziękuję za te ciepłe komentarze. Strasznie mnie cieszą. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 🙂

  11. takaya pisze:

    Petit bombki są PRZECUDOWNE! Ja szykuję się do relifowania wg twojego kursiku, ale cały czas czasu brak 😦
    Powiedz no jakie babki kupujesz do ozdabiania? Takie najzwyklejsze czy jakieś specjalne Dequ?
    Sama BARDO chciałabym się przymierzyć do takich bombeczek! Osobiście robiłam tylko ręcznie malowane i lakierowałam je na koniec, ale efekt lakierowania nie był tak śliczny jak u Ciebie!!!

    Czekam na jakiś kursik na bąbkę 🙂

  12. Tamaravvo pisze:

    Невозможно передать восхищение! Волшебные шары!
    И с точки зрения техники тоже: не представляю как на такую форму так красиво и ровно наложить орнамент.

  13. zetk@ pisze:

    Podziwiam 🙂 mam pytanko czy one są malowane od wewnątrz ?

    Wesołych Świat 🙂

  14. -mamon- pisze:

    Przepiękne bombeczki, chylę czoła

  15. Małgorzata pisze:

    Obserwuję Twój blog od pewnego czasu. Oczywiście przeczytałam i obejrzałam wszystko wszystko od początku:) Sama trochę tworzę dla przyjaciół , rodziny, dla siebie i sprawia mi to prawdziwą przyjemność. Twoje prace podziwiam szczerze. Są dla mnie wielką inspiracją. Są przepiękne:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślności w Nowym Roku.

Skomentuj

