Bombek ciąg dalszy…

Dalej tylko bombki, nie ma o czym pisać więc tylko pokażę Wam co zmalowałam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Bombek ciąg dalszy…

  1. Wiesława lopska pisze:

    Jestem nieustającą fanką twoich prac a reliefy w twoim wykonaniu są dla mnie rewelacyjne

  2. Wiesława Lipska pisze:

    Miało być Lipska vel Lipa

  3. haneczkowe zabawy z robótkami pisze:

    Wszystko takie piękne!!! Podziwiam szczerze i zazdroszcze….

  4. Ewa pisze:

    Bardzo mi się podoba efekt uzyskany przy pomocy przezroczystej konturówki. Wszystkie piękne ale pierwsza powalająca.

  5. impresja pisze:

    Przepiękne…a ja jestem wielką fanką tych bombek ze zwierzątkami z ośnieżonymi czapeczkami…mam taką serwetkę, czy mogę podpatrzyć pomysł i wykonać podobną? Pozdrawiam

  6. Milena pisze:

    Nie nadążam Asiu 🙂 Z różyczkami 1-wsza i 2-ga są cudne i ten zajączek z pięknymi pomponikami przy szaliczku zachwycił mnie. Pozdrawiam i skaczę do nowego posta.

  7. impresja pisze:

    Dziękuję 🙂 Planuje między świętami, a Sylwestrem, bo teraz to już raczej nie zdążę 😉

Skomentuj

