Już po świętach…

… a ja jeszcze nie zdążyłam pokazać wszystkich tegorocznych bombek.

To jeszcze nie wszystkie. Resztę wrzucę przy nadarzającej się okazji.

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2012 r. Niech Wam się szczęści i wiedzie jak najlepiej. Niech ten rozpoczynający się rok będzie lepszy od poprzedniego…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

13 odpowiedzi na „Już po świętach…

  1. hogis pisze:

    Naprawdę duuuużo nabombkowałaś 🙂 I wszystkie takie śliczne… ach!

  2. Milena pisze:

    Piękne! Dla Ciebie Asiu też najlepsze życzenia noworoczne. Niech wena Ci towarzyszy przez wszystkie dni roku, niech marzenia staną się rzeczywistością. Pozdrawiam serdecznie.

  3. impresja pisze:

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, Asiu! Obyś narobiła jeszcze więcej takich cudeniek. Podobają mi się wszystkie, ta pierwsza ma dość oryginalny motyw. Ostatnio grzebałam w starej szufladzie i wygrzebałam papier do decou, kupiony nie przeze mnie, ale właśnie z bardzo podobnymi motywami 🙂

  4. ЛЮДМИЛА pisze:

    чудесные профессиональные работы!!!!!
    СЧАСТЬЯ ВАМ!!!

  5. krystynas pisze:

    Jestem pod wrażeniem Twoich bombek – każda piękna i niepowtarzalna.

  6. petitdecu pisze:

    Bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa, teraz są dla mnie bardzo ważne.
    Bombki dały mi w tym roku wiele frajdy. Z dziewczynką z bukiecikiem robię słodkie pudełeczko. Ale nie mam pojęcia kiedy będę miała głowę i siłę znowu się tym zająć. Pozdrawiam serdecznie.

  7. Renata pisze:

    Pomysłowosc i dbanie o szczegóły to bardzo lubie i doceniam. Bombki sa zachwycajace .

  8. elila pisze:

    Niesamowite są te Twoje bomby~!!!

  9. Seraphimka pisze:

    Halo Powiedz mi, jak do zakupu żarówek z wróżek?

  10. Bombki przepiękne. Bez żadnych zagnieceń. Cuda.

Skomentuj

