Moje ulubione…

…te bombki dały mi najwięcej frajdy, choć najwięcej było przy nich roboty. Wzór jest naklejony – sam szkic, czarny rysunek. Malowane białą, czarną i czerwoną farbą akrylową.

Ta jeszcze niewykończona. Czuję, że już jej nie skończę…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Moje ulubione…

  1. CzarnyKot pisze:

    Piękne pracę, podziwiam te wszytskie szczególiki i ogrom pracy włożony w stworzenie takich dzieł.
    Zapewne będą inspiracja dla wielu osób.
    serdecznie pozdrawiam

  2. -mamon- pisze:

    Piękne prace, wyjątkowe. Pozdrawiam.

  3. decomarrys pisze:

    No cóż, zapiera dech…

  4. Beata pisze:

    Och…. . Ale piękne. Jakbym chciała tak umieć 😦
    Pozdrawiam. Beata.

  5. Ewa pisze:

    Pomysł i wykonanie to mistrzostwo. Faktycznie Twoje pracę są inspiracją. Cóż jeszcze talent do tego potrzebny.

  6. wow, ale fajny pomysł na bombki, cos innego niz mikolaje, bałwany itp hihi, czekam na wielkanocne inspiracje! Pozdrawiam

  7. Niesamowite! Wszystkie Twoje prace są tak precyzyjne, idealnie malowane, lakierowane…niezwykły jest ten Twój decoupage Asiu 🙂
    Pozdrawiam cieplo 🙂 Ania

  8. buniagaga pisze:

    Piękne prace. Podziwiam precyzję. Mam nadzieje, ze i ja kiedyś tak będę umiała.
    Pozdrawiam Grażyna

  9. impresja pisze:

    Asiu, cóż by tu oryginalnego napisać, słowa „śliczne” i „piękne” dawno mi się przejadły i uważam, że nie pasują do Twoich bombek. Jak dla mnie są niezwykle osobliwe, oryginalne, u nikogo innego takich nie widziałam. To wspaniałe iść swoją drogą, tworzyć i wymyślać coś samemu. To co trudniejsze, a udane daje nam najwięcej frajdy. Troszkę odczuwam smutków w ostatnich wpisach, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, bo ja (i myślę, że nie tylko) czekam na Twoje prace, są dla mnie niezwykłą inspiracją. A bombeczkę jak nie w tym roku, to może za rok ;>?:) Pozdrawiam

  10. laraegaree pisze:

    Asiu, cudne bombeczki, taka perfekcja z nich bije!

  11. haneczkowe zabawy z robótkami pisze:

    CUUUDNE!!! Te różane przepiękne. Ja też czekam na jajeczka.Pozdrawiam serdecznie.

  12. mareshka pisze:

    skąd taki wzór do naklejenia wziąć?

Skomentuj

