Ostatki bombkowe…

Kilka takich, które nie doczekały się na pokazanie w okresie świątecznym…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Ostatki bombkowe…

  1. aisab pisze:

    O jejku jakie cuda, śliczne delikatne takie dopieszczone i nawet dla kibiców
    a jak super się świecą,
    gratuluję

  2. kejti pisze:

    Twoje bombki Asia są idealne! aż dech zapiera 🙂

  3. impresja pisze:

    Kolejne urocze bombki 🙂 I tym razem widzę, że coś dla kibiców zmajstrowałaś 🙂 super! ale jak dla mnie i tak różyczki górą 🙂

  4. Marta pisze:

    O rety…..Nic tylko się zachwycać!!! Jak każdą Twoją pracą Asia 😀
    Prześliczne bombki.

  5. impresja pisze:

    Asiu mam pytanie do Ciebie. Chodzi mi o przyklejanie serwetki na serwetkę (tak jak w przypadku bombki nr 2). Co zrobiłaś, aby wzór kwiatowy był taki wyraźny i nie wtapiał się w ornament? Bedę bardzo wdzięczna za odpowiedź, bo ostatnio z tym walczę 😉 Pozdrawiam serdecznie 🙂

  6. impresja pisze:

    Bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂 Póki co walczę z motywami serwetka na serwetkę…;(

  7. Gretta pisze:

    Jak zwykle perfekcja w każdym calu!!! I jak zwykle zdjęcia nie oddają uroku tych bombek!
    Ja już czekam na jajeczka, bo wiem co nas wszystkich czeka 😉

  8. Bombeczki superaśne, macałam:) Perfekcyjne!
    Zdjęcia niestety nie oddają ich rzeczywistego uroku 😦
    Ja jestem fanka tej z różą:)

Skomentuj

