Kolejne pisanki…

… wykończone. Ostatnio te obmalowywane bardzo mi pasują. To pracochłonne i precyzyjne prace. Wyciszają mnie i uspakajają. Efekt końcowy też sprawia mi dużo frajdy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Kolejne pisanki…

  1. konstancja8 pisze:

    przepiękne wszystkie jajca, zwłaszcza za te domalowane głowę chylę; zazdraszczam, bo mi ostatnio czasu na jajca nie staje; tym bardziej zazdraszczam, że tak jak piszesz – taka robota wycisza 🙂

  2. buniagaga pisze:

    Aż mi dech zaparło!!! To jest mistrzostwo świata. To już nie pisanki, to dzieła sztuki.

  3. eda pisze:

    czarne – przepiekne 🙂 zapewne pracochlonne, ale efekt porazajacy !

  4. impresja pisze:

    Przepiękne i bardzo precyzyjnie wykonane! Gratuluję 🙂

  5. bligu pisze:

    Piękne! To czarne tło daje niesamowity efekt!

  6. jaga pisze:

    Cudowne,,ja wymiękam,,taka precyzja ,a jaki błysk! ukłony

  7. Wow! Czarujące, dostojne, niezwykle szlachetne… Jestem jak zwykle pod wrażeniem!

    • ewaluc pisze:

      Czapki z głów za wybór wzorów i głównie za precyzje w wykonaniu. Mistrzostwo.
      Zgadzam się praca przy decu bardzo wycisza.

Skomentuj

