Tą serwetkę nadal lubię najbardziej…

a motywy sztućców pasują mi do wszystkiego. Na tych pisankach połączone z kwiatami bardzo przypadły mi do gustu. Mam nadzieję, że i Wam się spodobają. Bardzo dziękuję, za odwiedziny i komentarze. Miło się od nich robi i jakoś weselej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Świąteczne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Tą serwetkę nadal lubię najbardziej…

  1. Jolinka pisze:

    WOW!!! w życie nie wpadłabym na takie wykorzystanie tych motywów- w połączeniu z kwiatami tworzą bardzo oryginalne dekoracje.

  2. bligu pisze:

    Świetne połączenie! Też bardzo lubię tę serwetkę, ale na razie tylko na nią patrzę… 😉

  3. Milena pisze:

    Asiu, jestem zauroczona!!! Ta gładkość – w dalszym ciągu moje marzenie. Pozdrawiam serdecznie.

  4. Pinezka pisze:

    Piękne. Nie są przaśne jak na wielu blogach

  5. Barbara pisze:

    Hura – już mam serwetkę ze sztućcami. Jako była ogrodniczka proszę o namiar na serwetkę ogrodową tą z przysadzistymi konewkami! Pisanki i inne rzeczy podziwiam, wstawiłam Pani blog do swojej listy.

Skomentuj

