Ptaszęce…

… jajeczka. Część pod wpływem Aniaka i jej ptaszkowych pisanek. To turkusowo zielone najbardziej mi się chyba udało. Temat ptaszkowy pojawia się u mnie bardzo rzadko, wiec tym razem nadrobiłam zaległości 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Ptaszęce…

  1. Beata Szmigiel pisze:

    Podziwiam Twoje prace.Są piękne.

  2. Lacrima pisze:

    Kocham ptaszki Cudnie wyszły:)

  3. Milena pisze:

    Ja jestem ptaszkowa. Bardzo lubię tę tematykę na pracach decu i nie tylko. Pierwsze i trzy ostatnie jajeczka to moje naj. Pozdrawiam.

  4. Lawendowy Blog pisze:

    Jakie ładne ptaszęta 🙂 Bardzo ładne pisanki Pozdrawiam

  5. Alina pisze:

    Codziennie pokazujesz coś pięknego ! Bardzo dobrze , że tak po troszeczku bo tyle zachwycających rzeczy na raz mogłoby wywołać palpitacje serca !!! Przepiękne !!! Pozdrawiam – Alina

  6. impresja pisze:

    Przepiękne są te ptaszkowe, podziwiam jak zawsze 😉

Skomentuj

