Notes mojego synka…

Żeby tak bezjajecznie było na chwilkę pokażę Wam notes jaki zrobiłam dla mojego Michasia. Całe szczęście, że zdarzyłam fotki zrobić w dzień produkcji bo następnego nosił już liczne ślady użytkowania. I muszę Wam powiedzieć, że cieszyło mnie to bardzo, bo pierwszy notes jaki mu zrobiłam leżał sobie nieużywany, bo żal było go używać taki był fajny i jeszcze by się zniszczył. Ten, używany jest jak najbardziej zwyczajnie, szybko stracił na świeżości, ale kiedy się zapełnił dziecina przyszła z okładkami i poprosiła o zaokładkowanie nowych kartek. Bardzo mnie to ucieszyło i zaproponowałam, że zrobię mu cały nowy. Okazało się, że ten jest ok, a te plamy co mu się przydarzyły dodają mu męskości i wcale a wcale nie przeszkadzają w użytkowaniu.

Bardzo dziękuję za miłe słowa jakie zostawiacie tutaj na temat moich prac. Cieszą mnie bardzo 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Notes mojego synka…

  1. hogis pisze:

    Notes bardzo męski 🙂 A plamy, co tam… notes w użytku, więc jest super 🙂 Trafić w męski gust, zwłaszcza takiego młodego mężczyzny – bezcenne!

Skomentuj

