Kurka…

Zmajstrowałam sobie kurkę. Nawet mi się ten ptaszek podoba. Z przodu literki z tyłu szablonik. Patyna talensa i raptem trzy warstwy lakieru. Tym razem bez połysku. Fajna taka odmiana. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Kurka…

  1. yvette77 pisze:

    Kurka jest boska!!!!!!!

  2. Kaśka pisze:

    Jak mieści się w dłoni to rzeczywiście malutkie, ale bardzo mi się podoba!

  3. impresja pisze:

    Jest przepiękna !!! Bardzo lubię taki styl 🙂 Asiu, a skąd takie drewienko?

  4. ewaluc pisze:

    Piękna. Ja tez lubię ten styl.

  5. kejti pisze:

    świetna kura! Asia Ty to masz pomysły!

  6. Gretta pisze:

    Nooo, Asiuna, super sobie z nią poradziłaś 🙂 Taka inna niż te moje „taśmówki”
    Super!!!

  7. Gdzie można znależć taki typ czcionki liter jaki znalazł się na kurce?

  8. Ola pisze:

    Witam,
    potrzebuję taką kurkę w formie czystej, czy może Pani mi powiedzieć gdzie ją Pani kupowała.
    Ola

    odms@tlen.pl

  9. Gucia pisze:

    piękna ta kureczka.jestem tu pierwszy raz i b.mi sie podoba u ciebie 🙂

Skomentuj

