Długo mnie nie było…

Niestety mało mam teraz głowy do decu. Na szczęście udało mi się coś zmajstrować, żeby nie było, że wyszłam z wprawy. Trzy pudełeczka, zdobione metodą serwetkową, woskowane, a wieczka lakierowane. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję, że zaglądacie do mnie mimo, że tak mało mam ostatnio do pokazania. Miłego wieczoru Wam życzę.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Długo mnie nie było…

  1. aisab pisze:

    cudowne pudełeczka to ostatnie bardzo ciekawe

  2. malgorzata pisze:

    Pudełeczka bardzo fajne, ostatnie ma ciekawą fakturę na wierzchu. Zastanawiam się nad woskowaniem boków szkatułki i mam do Ciebie pytanie, czy przed woskowaniem lakierujesz, czy nakładasz wosk bezpośrednio na bejcę? Pozdrawiam

  3. Gerda pisze:

    Witaj, ostatnie pudełeczko robi wrażenie – pomysłowe 🙂 Jak wykonane są te „oka” na wieczku?
    Pozdrawiam i jak zwykle czekam na więcej 🙂

  4. Gerda pisze:

    …a jaki polecasz wosk i jaki lakier? Z jakiej firmy i nazwa? Przerobiłam już przynajmniej kilka i eksperymenty są średnie 😦 Będę wdzięczna za wskazówkę, pomoc w doborze tych specyfików, bym mogła być spokojna, że „dzieła” są dobrze zabezpieczone. Pozdrawiam cieplutko 🙂

    • petitdecu pisze:

      Wg mnie każdy musi dobrać sobie preparaty z którymi najlepiej mu się pracuje. Lakieruję Boną na błysk i bardzo sobie chwalę, ale znam dziewczyny które nie zamieniły by Fluggera na żaden inny. Wosku używam Stamperii. Wielokrotne lakierowanie zabezpieczy każde decu niezależnie od firmy, wg mnie wybieranie w preparatach ma na celu poprawienie komfortu pracy. Jedni lubią lakierować lakierami rzadkimi, rozpływającymi się gładko, inne osoby preferują lakiery gęste, bo nie lubią walczyć z zaciekami a na ślady po pędzlu mają niezawodne metody. Każdy lubi co innego i dopóki się nie wypróbuje samemu i nie zagustuje, nie wiadomo co jest najlepsze. Pozdrawiam i życzę wiele frajdy z zabawy z decu.

  5. Beacia-24 pisze:

    Asieńko wiedziałam, że się choć troszkę zmobilizujesz i zrobisz to cudnie fakturowane pudełeczko. Wszystkie są miodzio,a w realu wyglądają znacznie cudniej niż na zdjęciu.
    Pudełeczko z fakturą miodzio. Udało Ci się mnie zaskoczyć hahaha bo ze wszystkich wariantów ten mi nie przyszedł do głowy. Wygląda super i taki fajny kontraścik jest z tą zieloną bejcą o ile się nie mylę, ale popraw mnie jakby co 🙂
    Porwałabym z miłą chęcią wszystkie co do sztuki.
    Fajnie było Cię w realu spotkać. Raz jeszcze dziękuję za wszelkie wskazówki i miło spędzony czas.
    Buziaki dla Ciebie.

  6. Gretta pisze:

    Dzielna dziewczynka!!! wiedziałam, ze nie trzeba będzie Cię pod pistoletem trzymać 😉
    Fakt kontrast wyszedł na dobre pudełeczku. Efekt kółeczek jest rewelacyjny i jak pomyślę o tej robocie, to aż mnie w dołku ściska. Tym bardziej podziwiam i gratuluje pomysłu!!!

Skomentuj

