Zauroczona nakrapianiem…

Podglądnęłam skrzyneczkę dzieciową u AniaKa i musiałam coś zmajstrować z tym motywem. Skrzyneczka Ani była taka cudowna, że odgapiłam choć małe pudełeczko. Ani prace są tak leciutkie i dopracowane, że trudno od nich oczy oderwać. Jak już zaczęłam to papugowanie to i musiałam się nauczyć bąbelkować i nakrapiać. Metoda Ania z Decoupage-Garden jest świetna i nakrapianie wychodzi rewelacyjnie. Tak się świetnie bawiłam tą metodą, że zaciapałam kolejne dwa pudełeczka. Fajnie uczyć się nowych rzeczy, zaraz chce się coś zmajstrować 🙂 Dzięki dziewczyny!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Dla dzieci, Do kuchni, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Zauroczona nakrapianiem…

  1. jaga pisze:

    Śliczne pudełka, nakrapianie znam a co to takiego bąbelkowanie?

  2. -mamon- pisze:

    Piękne, co tu dużo pisać

  3. yvette77 pisze:

    Oooo, nakrapianie znam i bardzo lubię, ale bąbelkowania nie znam a mi się podoba – gdzie mogę podejrzeć jak to się robi???? Twoje prace są śliczne!!!

    • petitdecu pisze:

      Yvettko, Ania z Decoupage-Garden na Krainie czarów opowiadała jak to robi.

      • Gerda pisze:

        ojoj, szukam i szukam jak robić owo bąbelkowanie, ale znaleźć nie mogę 😦 Czy mogę więc, Ciebie Asiu, zapytać o technikę wykonania bąbelkowania? Z góry dziękuję i, jak zwykle pozostaję w zachwycie nad Twoimi dziełami!

      • petitdecu pisze:

        Nie czuję się w prawie aby czyjąś metodę na własnym blogu opisywać, dlatego przykro mi ale niestety nie umieszczę tutaj instruktażu. Ania z Decoupage-Garden na forum Kraina Czarów opisała jak to robi. Zatem pozostaje mi tylko odesłać do źródła.

  4. Siostra pisze:

    Asiu, alez Twoje prace sa cudowne! Pierwsze, dziesiate, probne czy po naukach – zawsze perfekcyjne! Cudenieczka!

    Ciesze sie, ze sie tu dostalam, bo „tamta” stronka jakas „zepsuta” 😦
    Pozdrawiam cieplunio!
    Siostra

  5. impresja pisze:

    Ojjj wspaniałe, wszystkie trzy, bąbelki pięknie wyszły 🙂 i motywy wybrałaś urocze…

  6. buniagaga pisze:

    Piękne motywy i piękne (jak zawsze) wykonanie. Bąbelki pokazane przez Anię są urocze.

  7. Alicja pisze:

    wszystkie trzy iście genialne!!! zabrałabym od razu jak by mi w ręce wpadły 😉

  8. Asiu przepiękne prace 🙂 Podziwiałam na Krainie, podziwiam i tutaj 🙂 Uwielbiam Twoje prace i zawsze z radością podziwiam każdy nowy przedmiot, któr powstaje 🙂

  9. HannaArt pisze:

    Skarby maluszka – super.

  10. Maguda pisze:

    Witam, czasem podglądam i podziwiam i wzdycham. Piękne te cudeńka wszystkie. Mam pytanie o pudełko z kałużą i stateczkiem. Czy na sprzedaż? Motyw bliski mojemu sercu i choć pudełek mam pełno to ten obrazek….ech. Będę wdzięczna za odpowiedź.

  11. Wiola pisze:

    Witam,ja również dołączam się do grona wielbicielek.Twoje prace są pełne podziwu:) Mam pytanie jaką metodą robisz napisy na pudełkach? Pozdrawiam:)

Skomentuj

