Ramka…

A teraz dzieciowo – misiowo. Lubie misie jak dziecko i małe wróżki też. Zupełnie nie mam dla kogo robić a sprzedawać nie umiem dlatego tak mało tego u mnie. Ale tym razem jest. Misiowa rameczka. Lusterko poszło sio i zrobiła się ramka na malutkie zdjęcie. Niezapomniane wydarzenie jakieś ktoś wetknie w tą ramkę.

Ramka wymaga jeszcze sporo lakierowania, ale … mozna już pokazać 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Dla dzieci i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Ramka…

  1. barbarahaft pisze:

    przesłodka rameczka….

  2. Rameczka taka delikatna, że aż dech zapiera! Zazdroszczę 🙂

  3. Ja dopiero zaczynam przygodę z decu i bardzo mi sie podoba jak na razie. Śliczne rzeczy tworzysz.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie 🙂
    http://dirieesplace.blox.pl/2012/12/CD-wyroznienie.html

    • petitdecu pisze:

      Aby domyć patynę która nie chce się po prostu zetrzeć na sucho można użyć terpentyny. Nie wiem dlaczego tak się stało. To pewnie zależy od użytych farb i lakierów.

  4. Małgosia ;) pisze:

    Droga Asiu, ramka z misiem jest P R Z E C U D N A ! Czy mogłabyś podpowiedzieć : miś to serweta czy wydruk? Jeżeli wydruk to czy mogę prosić o link do pobrania obrazku. Wspomniałaś o kursach, które będziesz prowadzić. Chciałabym się dowiedzieć kiedy będą. Z góry dziękuję. Małgosia 🙂

    • petitdecu pisze:

      Misia wydrukowałam z netu, a link trudno by było teraz odszukać niestety… Co do kursów to jeszcze nic pewnego nie wymyśliłam, natomiast na kurs indywidualny zawsze możemy się umówić…

      • Małgosia ;) pisze:

        Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Asiu jeśli chodzi o kurs indywidualny na pewno się odezwę w czerwcu. Pozdrawiam Gosia 🙂

Skomentuj

