Mój synek dostał nowy notes…

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Mój synek dostał nowy notes…

  1. krystyna pisze:

    Przepiękne notesy. Bardzo się cieszę, że wróciłaś do tworzenia .Jestem twoją fanką,dziękuję również za dobre i szczere serce i za to ,że potrafisz dzielić się z innymi. Bardzo chciałabym kiedyś być u ciebie na kursie.Życzę wiele pozytywnej energii
    krystyna

  2. margo20_04 pisze:

    Bardzo Ładny notes, zresztą nie tylko ten. Twoje prace mają tyle uroku – pociągają i inspirują. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Milena pisze:

    Śliczny! Ciekawa jestem jak wygląda zapisany 🙂 Pozdrawiam serdecznie.

  4. Avrea pisze:

    świetny 🙂

  5. origata1 pisze:

    Świetny, Twoje notesy są rewelacyjne. Proszę, nie przestawaj …

  6. Siostra pisze:

    Alez meski! 🙂

  7. Krystyna pisze:

    Ależ piękne i jak cudownie wykonane. Można pozazdrościć takiego talentu. Pozdrawiam serdecznie.

  8. Jagodzianka pisze:

    Świetnie wyszedł Ci ten notes! (Chociaż ja nie wiem, czy coś wyszło Ci nieświetnego:)).
    Wszystkiego dobrego dla Was!

  9. Kejti pisze:

    super notes dla młodego mężczyzny 🙂 Asiu moc serdeczności!

  10. Renata pisze:

    Joasiu Kochana, notes jest cudny, tak jak cudne są wszystkie Twoje prace. Chętnie przyjadę do Ciebie na kurs decoupage’u. Najserdeczniej pozdrawiam i życzę, by nie opuszczała Cię radość tworzenia.

  11. Katarynka pisze:

    Świetny jest ten notes. Tak sobie pomyślałam, że chętnie wręczyłabym podobny mojemu synkowi, ale to dopiero za kilka (kilkanaście?) lat, bo mój Michaś lada dzień kończy roczek. 🙂
    Nie mniej jest cudowny.

  12. agamabloga pisze:

    W takich notesach aż się chce notowac. Brawo! Super prezent.

Skomentuj

