Zapomniane pudełeczka i nowy notes…

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSCSONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Notesy, Scrapbooking, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Zapomniane pudełeczka i nowy notes…

  1. yvette77 pisze:

    Piękne prace Asiu! Ściskam Cię bardzooooo mocno!

  2. margo20_04 pisze:

    Piękne pudełeczko z różą – reszta prac równie urocza
    Pozdrawiam:)

  3. Мариченко Светлана pisze:

    Как всегда все красиво и очень аккуратно.

  4. Milena pisze:

    Bardzo ładne prace. Mimo, że motywy marynistyczne wieją mi zawsze chłodem, to najbardziej podoba mi się właśnie pudełeczko z tą tematyką 🙂 Notes cudo!

  5. kejti pisze:

    Asia, to pudełeczko z różą jest cudnej urody! motyw otoczony tym brązem pięknie się prezentuje! pudełeczko ze statkiem też świetnie skomponowane… a notes… mogłabym się przechrzcić na „Magdę” 😉 ślę serdeczne pozdrowienia!

  6. kiara70 pisze:

    Od jakiegoś czasu obserwuję Pani poczynania i jestem pełna podziwu. Te pudełka są super.

  7. savannah pisze:

    Uwazam ze Twoje prace naleza do tych najladniejszych i najbardziej efektownych, z jakimi na roznych decu blogach sie spotkalam. Zawsze jestem mile zaskoczona i pod wrazeniem 🙂 Pozdrawiam

  8. Alina pisze:

    PERFEKCJA !!! Piękne prace ! Ciekawi mnie czy pudełeczka też własnoręcznie wycinasz z kartonu i sklejasz, czy to oklejone gotowce ? Pozdrawiam – Alina

  9. Dage pisze:

    Super! Notes pierwsza klasa! Pudełka natomiast kojarza mi się z latem, ciepłem i słońcem… Ahh aż się rozmarzyłam! Cudownie!

  10. Anucha pisze:

    Cieszę się, że mogę oglądać nowe prace! Są takie piękne! Skąd takie papiery śliczne? Ten gust i wyczucie koloru i kompozycji, z tym trzeba się urodzić!

  11. Krystyna pisze:

    Pozdrawiam Cię Asiu cieplutko w ten niby wiosenny wieczór (bo za oknem duje zimne wiatrzysko i u mnie – 8). Piękne prace, tak starannie wykonane, takie zrobione z gustem, że aż mi żal ale chyba nigdy ci nie dorównam.
    życzę ci Asiu zdrowych, ciepłych i spokojnych Świąt. Pozdrawiam

  12. Made By Kate pisze:

    Przecudne i dopieszczone rzeczy, zarówno te dekupażowe jak i scrapowe 🙂 będę wracać! 🙂
    Pozdrawiam

Skomentuj

