Notesy…

nadal mnie relaksują…

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Ten wpis został opublikowany w kategorii Notesy, Scrapbooking i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Notesy…

  1. origata1 pisze:

    Niezwykle podobają mi się Twoje notesy. Ostatnio odkryłam piękno połączenia brązu z niebieskim i w pierwszym z notesów znajduję kolejne potwierdzenie, dziękuję.

  2. kateszf pisze:

    Wszystkie piękne, że nie wiem ktory bardziej mi się podoba. Minimalistyczne, ale ciekawe 🙂

  3. kejti pisze:

    jak się na nie patrzę to przychodzą mi do głowy słowa – spokój i harmonia 🙂 piękne są!

  4. Iza pisze:

    Ale piękne! Nie przekombinowane, ale nic dodać, nic ująć:)

  5. goSC pisze:

    super!!! te rameczki to jakiś wykrojnik czy kupne?

  6. Katarynka pisze:

    Każdy z nich wygląda przepięknie, aczkolwiek mam słabość do zieleni…

  7. margo20_04 pisze:

    Urzekające notesy!
    Wesołych – słonecznych Świąt w gronie najbliższych :))
    Ciągłej WENY!!!

  8. Marzena (deco-wena.blogspot.com) pisze:

    Piękne są Twoje notesy. Cieszę się, że znajdujesz relaks przy ich robieniu bo dzięki temu możemy cieszyć oczy. Pozdrawiam Marzena

  9. Nati pisze:

    Zielony notes podoba mi się bardzoooo 🙂 Zapewne domyślasz się, dlaczego 🙂

    niemniej jednak wszystkie są urzekające 🙂

  10. Beacia-24 pisze:

    Asieńko kochana cudne te notesiki. Podobają mi się strasznie i z miłą chęcią bym jakiś przygarnęła 🙂

  11. ewa pisze:

    Przepiękne ,jeden ładniejszy od drugiego

  12. hogis pisze:

    Uwielbiam Twoje notesy. Perfekcja wykonania jest do pozazdroszczenia 🙂

  13. Sylwuch pisze:

    Przepiękne są… Zazdroszczę talentu. 🙂

  14. marciulaTOja pisze:

    Piękne notesy, zachwycają 🙂 Chciałabym umieć takie robić 🙂

  15. cosyzonee pisze:

    Przeurocze…aż żal coś w nich pisać…;)

Skomentuj

