Postarzona komódka i wieszak różany…

003 (2) 004 (2) 007 (2) 008 (2)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności, Szkatułki i pudełka i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Postarzona komódka i wieszak różany…

  1. Shay pisze:

    przepiękne!

    Polubienie

  2. Made By Kate pisze:

    Wieszak bardzo mi sie podoba, motyw na bokach, róże i kropki jak i delikatne przetarcia, wszystko mimo, że z innej bajki poniekąd to razem tworzy ciekawa pracę 🙂

    Polubienie

  3. Aneta O pisze:

    Śliczne!! Wieszak przepięknie wyszedł z tymi babelkami, kropeczkami ..:)

    Polubienie

  4. Ola pisze:

    Dzień dobry!
    Przepiękne prace! Komódka mnie urzekła.
    Jak uzyskała Pani efekt bąbelków?

    Polubienie

  5. Renata Połeć pisze:

    Pani Joasiu od dawna podziwiam Pani prace i zawsze się zachwycam: gustem, pomysłowością, perfekcyjnym wykonaniem 🙂 Mam pytanie odnośnie grafik na komódce: przerabiała je Pani sama w jakimś programie czy udało się je znaleźć w Internecie? Pozdrawiam. R.Połeć

    Polubienie

  6. Marzena pisze:

    Chciałam tylko powiedzieć,że przy próbie robienia reliefów korzystałam z info podanym na twoim blogu.I tak nie wyszło mi perfekcyjnie,ale dziękuje,że dzielisz się swoją wiedzą.
    Ciekawe te Twoje prace.Lubię tu zaglądać

    Polubienie

Dodaj komentarz