Malinowy wieszak…

Po bardzo długiej przerwie, wracam z drobiazgiem. Wieszak z malinami… ozdobiony atramentowym wydrukiem, kilka przecierek do surowego drewna, kropeczki, bąbelki… prościutki, wylakierowany na połysk.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Różności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Malinowy wieszak…

  1. estera pisze:

    bardzo ładny i podziwiam staranność wykonania 🙂 czekałam z utęsknieniem na Pani wpis 🙂 pozdrawiam

  2. Jagodzianka pisze:

    Piękny! Cudownie wychodzą Ci te kropasy!

  3. Mirella pisze:

    Śliczny, jak wszystko co robisz i co zawsze podziwiałam. Cieszę się, że znowu mogę zachwycić oko. Pozdrawiam :o)

  4. Monika Hoppe pisze:

    Drobiazg, ale jaki śliczny! Bąbelki mistrzowskie 🙂

  5. Niezwykle uroczy ten wieszak 🙂 Pozdrawiam, Edyta.

  6. AGA-071 pisze:

    Bardzo często zaglądałam na Pani stronę z nadzieją, że może coś się pojawi- i wreszcie jest. Wieszaczek cudny. Jeżeli można to bardzo proszę zdradzić tajemnicę robinia tak fajnych bąbelków.

  7. Ewa pisze:

    Nie gabaryty a wykonanie jest tu najważniejsze. A to jest mistrzowskie. Cieszę się, że znowu mogę podziwiać Pani prace.

  8. Olinta pisze:

    To nieważne, że z drobiazgiem.
    Ważne, że w ogóle.
    Czekałam.
    Jak zwykle pozdrawiam ciepło.

  9. Kejti pisze:

    piękny wieszaczek – niezwykle staranny, a te duże kropki wychodzą Ci Asia cudnie! mam nadzieję, że teraz częściej będziesz nas rozpieszczać swoimi pracami :)))

  10. Sowiarnia pisze:

    Drobiazgiem bym go nie nazwała, bo to jest naprawdę kawał dobrej roboty 🙂
    Długo czekałam na nowego posta (jak widać nie tylko ja) – co prawda komentuję pierwszy raz, (bo wcześniej nie miałam bloga) ale na Twojego zaglądam od bardzo dawna – jesteś jedną z osób dzięki którym zaczęłam swoją przygodę z decu i zawsze podziwiam Twoje mistrzowskie wykonanie.

  11. iwokom pisze:

    warto było czekać, słodki i perfekcyjny; pozdrawiam

  12. Marta pisze:

    Wieszak piękny, delikatny, osadzony trochę w lecie i trochę w jesieni. Dobrze, że jesteś 🙂

  13. Mariya Moskwa pisze:

    Czekam na drugi dzień, jak zrobić te bańki. Poleć link. Pochodzę z Moskvy.Ochen mnie mocno.
    Dziękuję.

  14. Gosia pisze:

    Wszyscy się cieszą z powrotu ! I ja też. Proszę nie kazać nam czekać ponownie. PS Wieszak uroczy ! Gosia

  15. Mariya Moskwa pisze:

    http://www.decoupageforum.fora.pl вот сайт, а на какой странице? Или хотя бы тема какая?

  16. Ania pisze:

    Przepięknie ozdobiony wieszak. Dobrze dobrana kolorystyka i przecierka. Mega inspirujący efekt okręgów, baniek. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie.

  17. Magda pisze:

    Ale się cieszę, że wróciłaś z nowymi pracami! Pamiętam jak je podziwiałam jeszcze wtedy kiedy nie umiałam nic 🙂

    Super wieszaczek a kropy bezbłędne 🙂

    Pozdrawiam 🙂

  18. Mariya Moskwa pisze:

    Спасибо,нашла и даже уже пытаюсь сделать. У меня еще к вам вопрос? Как вы добиваетесь такой гладкой идеально ровной поверхности изделия?

Skomentuj

