Postarzane pisanki…

Pora na kolejną pisankową odsłonę. Wydmuszki gęsie ozdobione metodą serwetkową, z reliefami konturówkowymi postarzonymi patyną talensa. Po takich zabiegach pisanki wyglądają na nadszarpnięte przez czas ozdóbki z babcinego stryszku 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Decoupage, Uncategorized, Świąteczne i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Postarzane pisanki…

  1. deco-pasja pisze:

    Śliczne! Najbardziej spodobała mi się ta z kokardką na środku 🙂
    Podziwiam te proste reliefy i dopracowanie każdego detalu! Jesteś niesamowita 🙂

    Polubienie

  2. Jagodzianka pisze:

    Cóż rzec? Cudne!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    Polubienie

  3. savannah pisze:

    Sa rewelacyjne, przy kazdym nowym poscie pokazujesz coraz to ladniejsze pisanki, przechodzisz sama siebie…:)

    Polubienie

  4. Cleo pisze:

    Predivno, nemam riječi.Pozdrav.

    Polubienie

  5. nowicjuszka pisze:

    śliczne są te pisanki … 🙂 po prostu śliczne i jeszcze raz śliczne 🙂
    po jakim czasie można dojść do tworzenia takich śliczności ? a czy reliefy robi się przed czy po wykonaniu decupagu ?
    stonka rewelacja – już zwątpiłam, że mogę w necie znaleźć kurs obrazkowy a tu taka miła niespodzianka
    pozdrawiam

    Polubienie

    • petitdecu pisze:

      Dziękuję. Nie jestem w stanie powiedzieć ile czasu zajmuje nauka decu bo to z pewnością sprawa indywidualna. Reliefy można nakładać na ozdobiony już przedmiot, ale równie dobrze można wyreliefowany już przedmiot ozdabiać decu. Życzę powodzenia w przygodzie z decu.

      Polubienie

  6. Mirabelka pisze:

    przepiękne reliefy!!!! podziwiam ich misterne zakrętaski i świetnie położoną konturówkę – pewną ręką, a nie tak jak u mnie trzęsącą się okropnie 🙂

    Polubienie

  7. Malgorzata Hüsam pisze:

    Ja wlasnie ogladam Twoje strony i nie moge zebrac szkeki z podlogi !!!!!!!!!!!!!!! CUDOWNE WSZYSTKIE PRACE

    Polubienie

  8. Beti pisze:

    Cudowne!!! Moja „podróż” z decu jest krótka, dopiero zaczynam ale wpadłam tutaj aby zaciagnąć inspiracji ale to,co tutaj zobaczyła- ZACHWYCIŁO MNIE DOSŁOWNIE:-) Chciałabym bardzo wyrazić swój przeogromny podziw i pozdrowić wszystkich. Beata

    Polubienie

  9. Bożena pisze:

    Przepiekne !!! Cudowne !!! …………..

    Polubienie

Dodaj komentarz